Flytten

IMG_20170512_103807Mannen har varit i södra Finland ett par dagar på inskolning för nya jobbet och jag passar på att packa ihop vårt hem, bit för bit, medan babyn sover. Om tre veckor har vi redan flyttat och jag kan knappt vänta. Hej utrymme, gård och terrass! Vi har längtat efter er.

Under de här tre veckorna ska jag också jobba med mitt företag och planera framtiden lite. Jag har nyss gått med i en businesscoachinggrupp för småföretagare, men mer om det i ett annat inlägg.

Kommentera

