Happy wife, happy life

Idag var Erik ledig och packade med sig Elliot, vagnen och mjölk i flaska och åkte för att hälsa på en vän. Det här gav mig FYRA timmar egentid här hemma, tror inte det hänt sen Elliot blev född. Har jag haft egentid har jag oftast gått på gym eller varit på stan, aldrig ensam hemma. Och vet ni, det var så otroligt skönt!

Jag började med att sova en timme på soffan, läste lite, åt glass framför tv:n, och efter det tog jag tillfället i akt och städade lite (går så mycket snabbare utan bebis!). När de väl kom hem igen möttes de av one happy mama!

Kommentera

