Fredagsmys

Vissa dagar orkar man bättre än andra. Att vara ute med vagnen och känna doften av vår medan solen skiner en i ansiktet ger onekligen bättre förutsättningar än gråa, trista vinterdagar. Idag var en solig dag och jag har tvättat tre maskiner kläder, en diskmaskin med disk, städat wn:c, fört ut all rosk, torkat damm, dammsugit OCH torkat golven(!).wp-1487357764951.jpg
Tack Elliot för ett gott samarbete (killen bryr sig inte fast man dammsuger bredvid honom där han ligger på en filt på golvet) och tack svärföräldrarna för ett par timmars barnvaktande så jag dessutom hann äta middag på stan med några vänner!

Nu sover minstingen, Erik är på gym och jag sitter och njuter av den nystädade lägenheten med mina hälsosamma och förvånansvärt goda dadelkokosbollar medan jag slötittar på How I Met Your Mother. I morgon äter vi riktigt godis, bara så ingen får för sig att jag försöker låta sådär extraduktig och hälsosam i det här inlägget. wp-1487357548969.jpg

Kommentera

