Lillajul

Idag firar vi lillajul med Eriks föräldrar och Elliots faster som han precis träffade för första gången. Utanför fönstret vräker snön ner och Elliot bjöd nyss på några stora leenden. Vi har med andra ord en riktigt bra dag på gång! Dessutom fick jag igår fixat adventsljus åt oss (inspirerad av mig själv för ca 5 år sedan då jag gjorde en liknande grej) och lade lite granris i en burk, allt för att försöka locka fram julstämningen som i år lyst med sin frånvaro (jag brukat alltså annars börja i väldigt god tid)  p.g.a. det nya familjelivet. Nåja, nog ska den väl dyka upp förr eller senare. Glad lillajul och mysig advent önskar jag er alla!

wp-1480162927614.jpg

Kommentera

