Gravidfotografering

Fick nyligen våra foton från den gravidfotografering vi gjorde med Kavilo Photography i vecka 35 och jag är så himla nöjd!! Har aldrig känt mig så bekväm inför kameran som då min fina kusin Emilia fotograferade mig. Rekommenderar varmt att anlita dem för att föreviga babybulan och annat värt att minnas. Skulle kunna posta alla bilder men nöjer mig här med några favoriter.

lina-maternity-by-kavilo-photography-2lina-maternity-by-kavilo-photography-7
lina-maternity-by-kavilo-photography-28
lina-maternity-by-kavilo-photography-21lina-maternity-by-kavilo-photography-44
lina-maternity-by-kavilo-photography-16

2 reaktioner på ”Gravidfotografering

Kommentera

