Midsommar

Vagnen står i hallen (ska nog inte stå där ända till oktober men lite mysigt tills vidare), några stickade babyplagg har gjort bodyn sällskap i babylådan i klädskåpet och vi har till och med köpt hem ett babylarm. Min man tyckte att vi börjar ha det mesta nu, för ”resten kommer ju med moderskapsförpackningen”. Nåja, jag är kanske inte riktigt av samma åsikt. Däremot tycker jag att vi är ute i god tid och känner åtminstone ingen stress med nåt.

På måndag får jag hämta ut mitt graviditetsintyg från rådgivningen och kan beställa hem mammalådan. Iih vad spännande!!

Här är en bild från igår natt. Hade en tajt och bra klänning att ta magfoto i, så på väg hem från vårt midsommarfirande stannade vi vid en åker för att ta några bilder. Idag börjar vecka 23!IMG_20160625_010739

Kommentera

