Ge mig sommarlov!

Alltså jag vet inte vad det varit med mig den senaste veckan. Jag har säkert gråtit fler gånger på en vecka än jag gjort genom hela graviditeten hittills. Graviditetshormoner eller bara vanlig vårtrötthet? Kanske en kombination? Hur som helst skulle jag behöva sommarlov (I wish, här ska det jobbas hela sommaren).

Jag blir stressad av minsta lilla problem eller motgång. Om nåt inte går enligt planerna blir jag ledsen och kan helt omotiverat börja gråta. Jag kan vakna på morgonen och känna att det är för mycket som ska göras de kommande veckorna eller helt enkelt för många ovissa saker att vänta ut eller ta itu med.

Giv mig styrka. Ge mej en paus från mig själv! Jag orkar inte vara så här trött och skör. Nån som känner igen sig själv eller är det bara jag?
IMG_20160524_174712

Kommentera

